Összes bejegyzés

Partner Consulting Agency: 35+ év szaktudása egy friss cégben

Projektmenedzsment Viapan szakértelemmel - Viapan Group 

Miért foglalkozik egy 35 év munkatapasztalattal rendelkező HR-cég pályázatírással? A Viapan Groupnál nincs megállás, komplex megoldást nyújtunk kihívásaira. Ezért alakult meg 2014-ben a Partner Consulting Agency, amely azon dolgozik, hogy a helyi vállalkozások növekedni-fejlődni tudjanak. Emellett a többéves szakmai tapasztalattal rendelkező kollégáink teljes projektmenedzsmenttel és projekttámogatással segítik az Ön vállalkozását. 

- De mit hoz ez a cégemnek? Merjek pályázni? De egyáltalán mire? Olyan kicsik vagyunk, de egy ilyen nehéz időszak után jó lenne úgy kezdeni minden munkanapot, hogy igen, vannak céljaink, stabil anyagi hátterünk.

Mi segítünk Önnek megtalálni a megfelelő pályázatot és végig ott vagyunk a lebonyolítás folyamatában. Szakértői támogatást nyújtunk, hogy Önök a hasznos időt arra fordítsák, amiben profik. 

Mit jelent a projektmenedzsment?

Sokszor úgy tűnhet, hogy csak az első lépcső okoz gondot egy pályázatnál, azaz maga a pályázaton való sikeres részvétel. Azonban a folyamatosan felmerülő adminisztratív és egyéb akadályok is sok fejtörést okozhatnak. Ezt a terhet is levesszük a válláról, a megvalósítás kezdetétől egészen a záró fenntartási jelentésig a cégek mellett vagyunk.

A projektek széles skálájához értünk a technológiafejlesztéstől (pl. ingatlanberuházás, eszközbeszerzés) az összetett új technológiák, termékek kifejlesztését célzó K+F+I projektekig. Mind hazai (pl: Kisfaludy Turisztikai Fejlesztési Program), mind európai uniós (pl.: GINOP, VINOP, stb. ) forrásokból megvalósuló projektek teljes körű menedzselése terén bőségesen van tapasztalatunk az ötlettől kezdve a megvalósításig. Többéves tapasztalattal rendelkezünk humanerőforrás-képzést célzó projektben (a stresszkezelési tréningektől az informatikai ismeretek bővítéséig, az ipar 4.0 képzésekig). Akár a képzések tartalmi kidolgozásában is rendelkezésre állunk.

Sőt, a további együttműködés és kapcsolattartás cégcsoportunk egyik védjegye, számíthat ránk a lebonyolítás után is.  Az elmúlt több mint 6 évben közel 400 sikeresen lebonyolított pályázatot vittünk végig, több mint másfél milliárd forint összegben nyertünk el támogatást, és 7000+ telefonhívást indítottunk call centerünkből. 

- De hol kapok szakszerű segítséget a pályázatírás terén?

Pályázatírás: 2021 lehetőségei vállalkozásoknak

A PCA nem csak pályázik a sikerre -el is éri. Munkatársaink az elmúlt években cégcsoportunk zászlóshajóit vitték sikerre sikeres pályázataikkal. Olyan forrásokhoz juttatták hozzá a humánerőforrás terén feltörekvő cégeinket, amelyek az eszközpark fejlesztését tették lehetővé, vagy a munkatársaknak szakmai képzések, tréningek szervezését finanszírozták. Büszkék vagyunk a GINOP programban elnyert jelentős támogatásra, amelynek köszönhetően kistelepülések lakóihoz jutottunk el, állástájékoztatókat tartottunk, amelyeken a helyi munkaadók is megjelentek, így százaknak sikerült akár azonnal munkába állniuk. 

Most ezt a tudást bocsátjuk Partnereink rendelkezésére. Kis- és középvállalatoknak adjuk át tapasztalatunkat pályázati tanácsadás és pályázatírás formájában. Felkutatjuk a projekthez illeszkedő támogatási lehetőséget, a projektet szükség esetén a támogatási keretekhez igazítjuk, és lebonyolítjuk a teljes folyamatot, kezeljük a cégük fiókját az EPTK rendszerben, és tanácsadással is állunk rendelkezésre egészen a záró fenntartási jelentés elfogadásáig. A teljes pályázati időszak alatt biztosítjuk a projektmenedzsment szakértői hátteret, és komplex módon kezeljük az Önök igényeit.

Call center: megéri kiszervezni

- Call center az én cégemnek? Kevés hívást bonyolítunk le általában. Igaz, múltkor egy értékesítési kampányban megpróbálhattuk volna. Vajon mit adhat hozzá a cégem fejlődéséhez egy call center?

Call centerünk évek óta dolgozik a Viapan Dologidő, a Meló-Diák, a Déli Szomszédok Nyugdíjas Szövetkezet toborzási és értékesítési folyamatainak támogatásáért. 7000-nél is több hívást bonyolítunk le egy év alatt. Tapasztalt kollégáink megtalálják a hangot a diák, felnőtt és nyugdíjas munkavállalókkal, cégvezetőkkel, szakemberekkel egyaránt. Ezt a tudást, tapasztalatot, a hívások adminisztrálásának folyamatát és a GDPR-nak való megfelelőséget egy kis- vagy középvállalat munkatársai idő hiányában nem tudják megszerezni, kialakítani.  Ajánljuk tehát a kiszervezett call center szolgáltatást mindazoknak a vállalkozásoknak, amelyek idő vagy erőforrás hiányában nem vállalják a tömeges hívásokat, legyen az toborzás, értékesítés, rendezvényszervezés vagy más cél. 

Kollégáink egyedi megoldással segítik az Önök céljait: pontosan felmérik a célt, elkészítik a telefonbeszélgetés vázlatát, összegyűjtik a tudnivalókat, lebonyolítják a hívásokat, és adminisztrálják az eredményt, méghozzá egy Önök számára hozzáférhető digitális megoldással. 

11

Küldj egy tapsot ha tetszett

11