Szolgáltatások - Tréning, fejlesztés és képzési szolgáltatások

A személyhez adott érték

  • Egyedi ajánlattal és hibrid megoldásokkal támogatjuk ügyfeleink HR kihívásait.

Jelentkezzen ingyenes konzultációnkra!

válassz
Melyik megyéből ír nekünk? *
tréning és fejlesztés

Mi már bejártuk az utat

A Viapan Group cégcsoporthoz tartozó vállalatoknak több mint 30 éves tapasztalatunk van a munkaerőpiaci szektorban. Számos ágazati és cégcsoport szintű szervezetfejlesztésben vettünk már részt és örömmel osztjuk meg tapasztalatainkat. 

Felsővezetői tréning: 

  1. munkaerőpiaci ismeretek; 
  2. vezetők érzékenyítése a HR terület iránt; 
  3. a középvezetők fontosságának bemutatása; 
  4. vezetői alapkészségek fejlesztése
     

 

Középvezetői tréning:

  1. munkaerőpiaci ismeretek;
  2. vezetői szerep tisztázása, kommunikáció a munkavállalókkal;
  3. a munkatársakkal való bánásmód, visszajelzések adása akár nehéz szituációkban 

Tapasztalat

Cégcsoportunknak több mint 30 éves tapasztalata van a munkaerő toborzása és megtartása terén.

Megtartás

Képzéseinkkel és rendezvényeinkkel az elmúlt években töredékére csökkent a fluktuáció.

Hogyan csináld?

Tréningeink nem csak a soft skilleket erősítik, hanem konkrét tudást adnak.

Így csináljuk mi

Tréningjeink a tematikájukkal is ösztönzik a “dobozon kívül” gondolkodást. A munkaerőhiány, fluktuáció, a munkáltatói márka építésének nehézségei olyannyira sokat emlegetett témák, hogy szükség van arra, hogy ne a szokásos utak, a sablonok mentén gondolkodjunk ezekről. Trénereink széles módszertani eszköztárának és az előzetes igényfelmérésnek-helyzetfeltárásnak köszönhetően nincs két egyforma megvalósulás.

fluktuáció

Az Önök igényeihez alakítjuk a tematikát

Point icon

Igényfelmérés

Először interjúkat, mélyinterjúkat készítünk a vezetőkkel, hogy megismerjük a problémákat és az elérni kívánt célokat.

Point icon

Helyzetfeltárás

Ezután elvegyülünk: a kollégákat is megkérdezzük, hogy a végleges koncepciót már a gyűjtött tapasztalatokkal együtt alakítsuk ki.

Point icon

Tréning

Interaktív, fejlesztő tréninget tartunk a megbeszélt tematika alapján.

Point icon

Visszajelzés

Visszajelzést kérünk és adunk a felettesek számára, igény alapján. Kollégái visszajelzései mellett trénerünk szakmai beszámolóját is kérheti.

Munkaerő-Megtartási Akadémia

Becslések szerint egy munkatárs elvesztése átlagosan 630.000 forintba kerül a cégnek. Tapasztalatunk alapján a felső- és középvezetői szinten megvalósítható fejlesztés – mely ismeretek átadásán keresztül fókuszváltást és készségfejlesztést eredményezhet – az első lépése annak, hogy az adott szervezet képes legyen hatékonyan reagálni napjaink munkaerő-piaci kihívásaira.

Mire számíthat a tréningjeinktől?
 

  • Mindegyik tréningünk lényege a nézőpontváltás: jobban megismeri a jelöltek/dolgozók szempontjait, kommunikációját
     
  • Sikeresebben “beszél majd” a jelöltek/dolgozók nyelvén
     
  • Gyakorlatias employer branding-szemléletet kap

Képzési palettánk:

Tréningjeink a tematikájukkal is ösztönzik a „dobozon kívüli” gondolkodást. A munkaerőhiány, fluktuáció, a munkáltatói márka építésének nehézségei olyannyira sokat emlegetett témák, hogy szükség van arra, hogy ne a szokásos utak, sablonok mentén gondolkodjunk ezekről. Trénereink széles módszertani eszköztárának és az előzetes igényfelmérésnek, helyzetfeltárásnak köszönhetően nincs két egyforma megvalósulás.

Tréningjeinkről bővebben az oldal alján olvashatnak.

Vezetői tréningek

Konfliktuskezelés

Point icon

Hatékony visszajelzéstechnika

Point icon

Változáskezelés, érzékenyítés

Point icon

Megbecsülés alapú vezetés

Point icon

Motiváló vezető

Point icon

Stratégiai gondolkodás

Point icon

Reziliencia

Point icon

Vezetői coaching

Point icon

Kommunikációs készségfejlesztés

Konfliktuskezelés

Point icon

Ügyfélélmény és ügyfélkommunikáció

Point icon

Strukturált interjútechnika

Point icon

Tárgyalástechnika

Point icon

Prezentációs technikák, készségek

Point icon

Meggyőzés és érveléstechnika

Point icon

Problémamegoldó, asszertív kommunikáció

Point icon

PCM (Process Communication Model)

Point icon

Értékesítési tréningek

Kommunikációs készségfejlesztés

Point icon

Értékesítési tréning

Point icon

Személyes hatékonyság

Point icon

Meggyőzéstechnika

Point icon

Személyes hatékonyság

Személyes hatékonyság

Point icon

Problémamegoldás és döntéshozatal

Point icon

Projektmenedzsment

Point icon

Stresszkezelés

Point icon

Önismeret és személyiségi tipológiák

Reziliencia, a lelki állóképesség fejlesztése

Point icon

Gestalt alapú önismeret

Point icon

DISZK alapú önismeret

Point icon

Enneagram alapú önismeret

Point icon

A vezetői tréningről bővebben: 

Konfliktuskezelés tréning célja
  • könnyebben fogja felismerni és tudatosítani a konfliktusok keletkezésének mechanizmusait
  • magabiztosabban fogja uralni a konfliktusos helyzeteket és benne a saját viselkedését
  • képes lesz tanulni konfliktusaiból, hogy ugyanazt a hibát/problémát többször ne kövesse el
  • képes lesz megfelelő módszert találni a konfliktus mielőbbi megoldására
  • képes lesz elébe menni bizonyos konfliktusoknak
  • építő módon tudja majd felhasználni a konfliktusokat
Hatékony visszajelzés technika célja
  • tudatosan felkészülnek egy-egy visszajelzésre 
  • hatékonyabban képesek a munkatársakat bevonni a munkába, felhatalmazni őket
  • teljeskörűen gyűjtik a visszajelzéshez szükséges információkat
  • SMART célok alapján tudnak majd gondolkodni, és jövőbeli kulcspontokat kijelölni
  • elsajátítják a visszajelzés módjait, technikáit és testre szabottan, diverzifikáltan képesek azt alkalmazni
  • megtanulnak visszajelzést nemcsak adni, hanem kapni és kérni is
Változáskezelés, érzékenyítés tréning célja
  • megértik és kezelni tudják a változások hátterében meghúzódó egyéni- és csoportszintű dinamikákat, megértik a munkatársak reakcióit
  • képessé válnak előre felismerni a nehéz helyzeteket és tudatosan, előre felkészülni azok kezelésére
  • gyakorlati eszköztárral rendelkeznek a saját változásmenedzsment szerepük megerősítéséhez, átalakításához
  • kész válaszokkal, tervekkel rendelkeznek saját kezdeményezéseik, projektjeik, illetve a szervezeti változások hatékonyabb menedzselésére
Megbecsülés alapú vezetés tréning célja
  • az értékek elismerése, hozzáállás megerősítése
  • az értékeket elismerő kommunikáció és kapcsolattartás gyakorlása
  • az értékeket elismerő vezetés és motiválás gyakorlása
  • támpontok megszerzése és a felismerések biztonságos átültetésére a vezetői munkába
Motiváló vezető tréning célja
  • képes lesz munkatársait kényszerítő eszközök nélkül mozgásba lendíteni
  • széleskörűmotivációs arzenálból tud majd választani.
  • munkatársai úgy fogják érezni, hogy saját érdekük jól teljesíteni, mert ezzel közelebb jutnak a saját céljaikhoz.
Stratégiai gondolkodás tréning célja
  • megismerkednek a stratégiai szemlélet alapjaival: stratégiai gondolkodástól a tervezésig
  • képessé válnak környezeti- és szervezeti tényezők stratégiai szempontokból történő elemzésére, implementációs kockázatok áttekintésére
  • megismerik a stratégiai gondolkodás kulcskészségeit, mindennapi „feladatait”
  • megismerik az egyéni döntéshozatali folyamatok általános hátterét
  • megerősítik döntési tudatosságukat, hatékonyságukat
Reziliencia tréning célja
  • saját ideális egyensúlyuk megismerésével elkezdenek ahhoz kötődni és azt hatékonyabban óvni
  • megtanulnak egy-egy helyzetre számtalan aspektusból rátekinteni, ezáltal több megoldási variációt felfedezni
  • tisztábban rálátnak megküzdési sikerélményeikre és ezáltal magabiztosabban néznek a jövő kihívásai elé
  • képesek lesznek felismerni a bizonytalanságban rejlő lehetőségeket, és ezáltal könnyedebben megélni azt.
Vezetői coaching
  • business coaching folyamatod során abban támogatunk, hogy szakmai karrieredben minél jobban kiteljesedhess, jó vezetőből még jobb vezetővé válj, és ezzel hozzájárulj céged fejlődéséhez is. A business coach támogat Téged a benned felmerülő kérdések tisztázásában és a munkád során szembejövő mindennapi vezetői kihívások kezelésében. 
  • a business coaching segítségével új nézőpontokkal gazdagodhatsz, láthatóvá válnak a fejlesztendő területek, illetve azok a képességek és készségek, amelyekre építhetsz. A CONTINUUM COACHING szolgáltatása révén karrier- és életcéljaid kapcsán új impulzusokra számíthatsz. 
  • vezetőként gyakran szembesülhetsz szakmai vagy emberi-erőforrás dilemmákkal. Együtt dolgozhatunk a legjobb megoldás megtalálásán és vezetői tapasztalatunkkal partnered leszünk abban, hogy munkatársaidat Te magad is a lehető legjobb teljesítményre ösztönözhesd.

A kommunikációs készségfejlesztésről bővebben:

Konfliktuskezelés tréning célja
  • könnyebben fogja felismerni és tudatosítani a konfliktusok keletkezésének mechanizmusait
  • magabiztosabban fogja uralni a konfliktusos helyzeteket és benne a saját viselkedését
  • képes lesz tanulni konfliktusaiból, hogy ugyanazt a hibát/problémát többször ne kövesse el
  • képes lesz megfelelő módszert találni a konfliktus mielőbbi megoldására
  • képes lesz elébe menni bizonyos konfliktusoknak
  • építő módon tudja majd felhasználni a konfliktusokat
Ügyfélélmény és ügyfélkommunikáció
  • jobban megértik és elfogadják saját állapotuk, hozzáállásuk fontosságát az ügyfélélmény kialakításában
  • képesek lesznek motiváltan tartani magukat, még a nehéz ügyfél beszélgetések közben is
  • megértik az ügyfelek visszajelzéseinek szerepét, fontosságát
  • megismernek olyan technikákat, melyekkel pozitívan tudják befolyásolni pillanatnyi állapotukat
  • nagyobb önbizalommal fordulnak ügyfeleik felé
Struktúrált interjútechnika
  • a kompetenciaalapú interjú elhelyezése a kiválasztási mérőeszközök között: mit jelent a kompetencia kifejezés, milyen kompetencia keretrendszerek vannak, és hol van ebben az interjúk helye?
  • a kompetenciaalapú interjú felépítése a kérdésektől az interjú kalauzig: hogyan formáljuk meg az egyes kérdéseket, milyen struktúrában tegyük fel a kérdéseket, és miként hozzuk létre az interjú lebonyolításához szükséges interjú kalauzt?
  • kérdezéstechnika és aktív odafordulás: mi számít hatékony kérdésnek? Az aktív odafordulás szerepe az információgyűjtés során.
  • a kompetenciaalapú interjú lebonyolítása és az interjú-helyzetek csapdái
  • a tipikus jelölti magatartások (önfeltárás, öntakarás, taktikus önmegjelenítés) melletti sikeres adatgyűjtés különböző kérdéstípusok segítségével (kb. 15 kérdésfajtát mutatunk be).
  • döntéshozatal: miként állítsuk össze a standard kérdésekhez tartozó értékeléseket, és hogyan születik a végső döntés.
  • az interjú-helyzetek csapdái: melyek ezek, és hogyan kerülhetjük el őket?
Tárgyalástechnika tréningek célja
  • megérti a partnerei kommunikációját és azt, hogy hogyan látják Önt mások.
  • belehelyezkedve partnerei helyzetébe, könnyebben tud majd velük bizalmat építeni.
  • a spontán kommunikációt segítő technikákkal gyorsabban tud majd reagálni váratlan helyzetekre.
  • a tréningtematika képzésként egyéni program keretén belül is igénybe vehető.
Prezentációs technikák tréning célja
  • a résztvevők magabiztosabb előadóvá váljanak, 
  • megerősítést és visszajelzést kapjanak egyéni erősségeikről, 
  • valamint tippeket, trükköket sajátítsanak el későbbi önálló prezentációik készítéséhez.
Meggyőzés és érveléstechnika tréning célja
  • a kiemelt értékesítői számok elérésének módszere, annak technikai megvalósítása
  • a tárgyalási folyamat megismerése
  • hatékony nyitás elsajátítása
  • az értékesítés előkészítése, időpont-egyeztetés
  • kérdezési technikák, módszerek elsajátítása
  • kritikus tárgyalási helyzetek kezelése
  • a technikai eszközök szerepe
  • a meggyőzés pszichológiája
  • érthető szakmai érvelés használata, érveléstechnika
  • a gyors prezentáció nehézségei
  • kifogáskezelés
  • zárási technikák
  • utómunkálatok a tárgyalásnál, és azok jelentősége
Problémamegoldó, asszertív kommunikáció célja
  • magabiztos kommunikáció, minden helyzetben
  • partneri viszony kialakításának képessége – kiélezett szituációkban is
  • hatékony munkakapcsolatok kialakítása és fenntartása
  • higgadt, eredményes konfliktuskezelés
  • értő figyelem elsajátítása
  • erőszakmentes kommunikáció használata a mindennapokban
PCM
  • megismerik az egyes személyiségek viselkedési mintázatait és a hatékony megküzdési stratégiákat
  • megértik partnereink igényeit, motivációit, személyiségük belső mozgatórugóit
  • a megfigyelt viselkedés alapján következtetni tudnak partnereik személyiségére, erősségeire
  • megértik az emberi kapcsolatok, a sikeres együttműködés és a konfliktusok dinamikáját
  • konkrét szavak szintjén képesek megmondani, kihez milyen „kommunikációs kulcs” illik

Az értékesítési tréningről bővebben:

Kommunikációs készségfejlesztés tréning célja
  • az érdekérvényesítő készség erősítése
  • saját véleményünk képviselete
  • aktív hallgatás és mások véleményének befogadása
  • meggyőzés, érdekeink képviselete
  • win-win kommunikációs helyzetek kialakítása
  • különböző kommunikációs helyzetek sajátosságainak megértése, és a különböző helyzeteknek, illetve partnereknek leginkább megfelelő kommunikációs eszközök alkalmazása
  • nemet mondás elsajátítása
  • konfliktusos helyzetek kezelése asszertív módon
  • agresszív és behódoló technikákon kívüli kommunikációs lehetőségek megismerése és elsajátítása
Értékesítési tréning célja
  • a kiemelt értékesítői számok elérésének módszere, annak technikai megvalósítása
  • a tárgyalási folyamat megismerése
  • hatékony nyitás elsajátítása
  • az értékesítés előkészítése, időpont-egyeztetés
  • kérdezési technikák, módszerek elsajátítása
  • kritikus tárgyalási helyzetek kezelése
  • a technikai eszközök szerepe
  • a meggyőzés pszichológiája
  • érthető szakmai érvelés használata, érveléstechnika
  • a gyors prezentáció nehézségei
  • kifogáskezelés
  • zárási technikák
  • utómunkálatok a tárgyalásnál, és azok jelentősége
Személyes hatékonyság
  • megismerkednek a hatásgyakorlási elveivel és azok értékesítési alkalmazásaival
  • olyan eszközöket, kommunikációs technikákat fednek fel, amik használatával valóban másként fognak reagálni az emberek kéréseinkre, ajánlatainkra.
  • képesek lesznek arra, hogy a 6 alapelv szerint alakítsák át ajánlataikat, írásbeli és szóbeli kommunikációjukat;
  • a DISC viselkedéstipológia segítségével mélyül értékesítői önismeretük, könnyebben tudják magukat motiválni nehezebb helyzetekben is
  • képet kapnak kulcs ügyfeleik főbb viselkedéséről és ezekhez tudatos értékesítési kommunikációt tudnak rendelni az értékesítés különböző fázisaiban
Meggyőzéstechnika tréning célja
  • megérti a partnerei kommunikációját és azt, hogy hogyan látják Önt mások.
  • belehelyezkedve partnerei helyzetébe, könnyebben tud majd velük bizalmat építeni.
  • a spontán kommunikációt segítő technikákkal gyorsabban tud majd reagálni váratlan helyzetekre.
  • a tréningtematika képzésként egyéni program keretén belül is igénybe vehető.

A személyes hatékonyság tréningről bővebben:

Személyes hatékonyság
  • résztvevők elsajátítsák a tudatos időgazdálkodás módszereit, 
  • képesek legyenek megfelelően priorizálni a feladataikat és betartani a határidőket, mellyel személyes hatékonyságukat növelni tudják.
Problémamegoldás, döntéshozatal
  • módszerek elsajátítása, amelyek támogatják a döntések megalapozott és gyorsabb meghozatalát
  • problémahelyzetek átlátása
  • problémamegoldási alternatívák megtalálása
  • problémák kreatív megoldása
  • lehető legmegfelelőbb döntés mielőbbi meghozatala
Projektmenedzsment
  • a résztvevők ismerjék meg a sikeres projekt jellemzőit, menetét
  • legyenek jártasak egy-egy projekt lebonyolításának a tervezéstől a megvalósításig szükséges munkafolyamatában
  • a projektmenedzsmentben jártas résztvevők készség szinten sajátítsák el a munkatársak tevékenységének támogatásának módszereit, amelynek az eredményeként képessé válnak a szükséges folyamatok tudatos áttekintésére, az egyes lépések időbeli megtervezésére, valamint hatékonyabb célkitűzésre, és a cél eléréséhez szükséges idő meghatározására
Stresszkezelés
  • saját ideális egyensúlyuk megismerésével elkezdenek ahhoz kötődni és azt hatékonyabban óvni
  • megtanulnak egy-egy helyzetre számtalan aspektusból rátekinteni, ezáltal több megoldási variációt felfedezni
  • tisztábban rálátnak megküzdési sikerélményeikre és ezáltal magabiztosabban néznek a jövő kihívásai elé
  • képesek lesznek felismerni a bizonytalanságban rejlő lehetőségeket, és ezáltal könnyedebben megélni azt.

Az önismeret és személyiségi tipológiák tréning célja:

Reziliencia, a lelki állóképesség fejlesztése
  • saját ideális egyensúlyuk megismerésével elkezdenek ahhoz kötődni és azt hatékonyabban óvni
  • megtanulnak egy-egy helyzetre számtalan aspektusból rátekinteni, ezáltal több megoldási variációt felfedezni
  • tisztábban rálátnak megküzdési sikerélményeikre és ezáltal magabiztosabban néznek a jövő kihívásai elé
  • képesek lesznek felismerni a bizonytalanságban rejlő lehetőségeket, és ezáltal könnyedebben megélni azt.
Gestalt alapú önismeret
  • mélyebb kapcsolatba kerülhetnek önmagukkal, környezetükkel – így munkatársaikkal és a szervezettel is
  • képessé válnak egy magasabb szintű érzelmi tudatosság elérésére, önértékelésük megerősödik
  • tudatosítják saját működésüket, elakadásaikat és megtanulják elfogadni, valamint használni ezeket
  • eszközöket kapnak ahhoz, hogy hatékonyabban tudjanak megbirkózni problémáikkal
DISZK alapú önismeret
  • segí­tsen meghatározni azokat az illeszkedő viselkedésmintákat, attitűdöket  és hozzá kapcsolódó saját erőforrásokat, amelyeket alkalmazva az egyének a szervezet bármely szintjén, akár külső-belső ügyfelekkel hatékonyabban lesznek képesek kommunikálni
  • a DISC elméletének és felhasználási területeinek megismerése
  • speciális esettanulmányokon, szituációs gyakorlatokon keresztül az elméleti anyag mélyítése, és gyakorlatba helyezése
  • az egyes tí­pusokra vonatkozó SWOT analízis elkészítése
  • egyes típusokkal vałó hatékony kommunikációs stratégia kidolgozása
  • az asszertí­v viselkedés kulcselemei
  • az önbizalom és a magabiztos fellépés
  • önérvényesítés konfliktushelyzetben
  • építő visszajelzések alkalmazása
Enneagram alapú önismeret
  • megismerni egy olyan személyiségtipológiai módszert, ami 9 emberi alaptípust foglal rendszerbe. 
  • sikerének titka, hogy a jellemzésen túl utat mutat a kívánt változás irányába. 
  • nemcsak karakterizál, hanem rá is kérdez a tipikus magatartások motivációira és felfedi az élet- és magatartási mintákat.
  • kezelései stratégiát és együttműködési elveket fogalmaz meg.
  • az Enneagram egyfajta lelki térkép az optimális együttműködés elősegítéséhez.

Engedélyszámok:

Nyilvántartási szám

B/2020/001994

Engedélyszám

E/2021/000036

Engedélyezési szám

E-000742/2014