Végzettség
Munkatapasztalat
 

Szűkítsd a találatokat

Válassz
Végzettség
Válassz
Munkatapasztalat
Válassz
Nyelvismeret

1 állásajánlat

Ügyfélkapcsolati asszisztens

Budapest Budapest

Korrekt fizetés, gyors fejlődés, stabil hosszútávú munkalehetőség Budapesten. Kellemes, barátságos, toleráns munkahelyi légkör.

Adminisztráció/ügyintézés , Asszisztencia/irodai munka , Ügyfélszolgálat/szervíz

Állások Budapest

Munkalehetőségek Budapest területén a Viapan Grouptól.

Hogyan jelentkezz?

  • Böngészd állásainkat: Állásajánlataink közt rengetegféle ajánlattal találkozhatsz az egyszerű fizikai munkáktól az ügyvezetői pozícióig. Biztosan találsz a kedvedre valót.
  • Készíts el az önéletrajzod! Van egy jó hírünk! A Viapan saját sablonját pár kattintással már használhatod is. Ami mindenképpen legyen benne: neved, iskolai végzettséged, munkatapasztalataid, valamint e-mail cím és telefonszám, ahol elérhetünk. Fotó nem kötelező, de örömmel vesszük, ha van.
  • Megtetszik egy állás: Ha végigolvastad az ajánlatot, és úgy érzed: ezt neked találták ki, akkor kattints a Jelentkezés gombra, és már kész is vagy.
  • Kollégánk felhív: Ha kell, interjút egyeztet veled. Nálunk a személyes kapcsolat az első: mindig elbeszélgetünk arról, hogy mit szeretnél, illetve tájékoztatunk egyéb munkalehetőségről is.
  • Interjú vagy teszt: Amelyen végig veled vagyunk és megadunk minden szükséges információt, hogy sikerrel vedd.
  • Az új állásod: Ha tiéd az állás, a munkatársunk segít a papírmunkában. A jövőben is bármikor számíthatsz ránk munkaügyi kérdésekben, vagy akár a következő állásod megtalálásában.

Állások Adminisztráció / ügyintézés kategóriában

Szeretsz rendszerezni, hatékonyan kezelni az adminisztratív feladatokat és támogatni az ügyintézést, hogy minden gördülékenyen menjen?

Adminisztráció / ügyintézés állás előnyei

1. Stabil munkakörnyezet irodai környezetben.

2. Lehetőség az üzleti folyamatok hatékonyságának javítására.

Elvárások Adminisztráció / ügyintézés munka esetén

1. Pontosság és precíz munkavégzés az adminisztratív feladatokban.

2. Képesség az ügyfelekkel való udvarias és hatékony kommunikációra.