Tréning és fejlesztés

Tárgyalástechnika, értékesítés tréning

  • Az értékesítés során a tárgyalások kulcsfontosságú szerepet játszanak.
  • Segíti a kapcsolatépítést: a tárgyalástechnika segít az aktív figyelem kialakításában, ezáltal növelve a bizalmat és jó kapcsolatot a potenciális ügyféllel.
  • Rugalmasság és gyors alkalmazkodóképesség: a win-win szituáció kialakítása, az ügyfél igényeihez és elvárásaihoz igazított termék és szolgáltatás bemutatás.

Jelentkezzen ingyenes konzultációnkra!

Ez az űrlap cégeknek készült, ha álláskeresőként regisztrálna, azt kérjük itt tegye meg.

válassz
Melyik megyéből ír nekünk? *
tárgyalástechnika képzés

Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a lehető leginnovatívabb tréningeket biztosítsuk ügyfeleink számára, hogy ezáltal tudjunk hozzájárulni vállalkozásuk sikeréhez. Válaszul a vállalatok egyik legnagyobb kihívására, aktualizáltuk az értékesítés tréning tematikáját. A képzésen résztvevő értékesítők így 6 alapelv szerint képesek lesznek átalakítani ajánlataikat, írásbeli és szóbeli kommunikációjukat.

A program eredményeként a résztvevők:

  • könnyebben felismerik a tárgyaló partner motivációit, 
  • hatékonyan tudják képviselni vállalatuk érdekeit,
  • kifejezni véleményüket nehéz helyzetekben is,
  • proaktív módon képviselni érzéseiket, valamint
  • tárgyalási szituációban képesek magabiztosan és eredményesen kommunikálni.

Továbbá a tréningen résztvevők jobban megismerik önmagukat, képességeiket, erősségeiket éles helyzetekben.

Az online értékesítés az üzleti piac digitalizációja

Az egyre növekvő online értékesítési piac nagy lehetőséget rejt a vállalkozások számára, így fontos, hogy az értékesítők tisztában legyenek a digitális világ lehetőségeivel és kihívásaival. 

A tárgyalástechnika mellett olyan értékesítési technikákat tartalmaz képzésünk, melyen a résztvevők elsajátítják az online értékesítés módszertanát, megtanulják magabiztosan kezelni az online sales folyamatokat, valamint cég specifikusan képessé válnak az üzletkötéshez szükséges eszköztár alkalmazására. 

A minőségi képzés és tanácsadás garanciája fejlődésének

Point icon

Az általunk kínált tréningek nem csupán a tartalmukkal, hanem a tematikájukkal is arra ösztönzik a résztvevőket, hogy merjenek kilépni a megszokott keretekből. A munkaerőhiány, a fluktuáció és a munkáltatói márka építésének nehézségei olyannyira gyakran előkerülő témák, hogy már nem elegendő csak a megszokott megoldásokat alkalmazni. Éppen ezért kiemelten fontos, hogy trénereink széles módszertani eszköztárral rendelkeznek!

Point icon

Ennek köszönhetően a képzés résztvevői nemcsak lekövetői hanem megalkotói az üzleti világ forradalmi innovációinak. A tárgyalástechnika és az értékesítési tréningek is szerves részét képezik a programjainknak, így a résztvevők a legmodernebb eszközöket és technikákat sajátíthatják el, hogy a változó piaci környezetben is sikerrel járjanak.

Az előzetes igényfelmérésnek-helyzetfeltárásnak köszönhetően nincs két egyforma megvalósulás, így valóban egyedi és cég specifikált minden tréningünk. 

Egy tárgyalási folyamat során a cégek gyakran versenyben állnak más vállalatokkal. Ilyenkor a jobb tárgyalási stratégiák és technikák birtokában lévő cég értékesítője tud előnyt szerezni a versenytársakkal szemben.

A tárgyalástechnikákat magába foglaló értékesítési tréning célja, hogy felkészítse a résztvevőit a potenciális kliensekkel folytatott szakmai megbeszélésekre.

A tárgyalási technikák fejlesztése lehetővé teszi, hogy a cégek képviselői hatékonyabban közöljék üzleti céljaikat, meggyőzőbb érveket használjanak, és jobban tudják kezelni az esetleges konfliktusokat.

A B2B értékesítés részét képező érveléstechnikák, a logikai érvelés és a megfelelő kommunikáció segítségével a vállalatok képviselői meggyőző érveket tudnak felmutatni a tárgyalópartnerükkel szemben. A tárgyalástechnika eredményességét bizonyítja, hogy a folyamat végén az értékesítő a legjobb megállapodás üzletkötőjévé válhat.

Az értékesítési tréning előnyei:

  • segítik az üzleti célok elérését, 
  • javítják a vevői elégedettséget,
  • hozzájárulnak a cégek jobb üzleti megállapodásaihoz, és 
  • segítik a bevételek gyarapodását.

A tréning nem csak egy eszköz. Tanácsadásunkkal eredményre vezetjük sales folyamatait!

A tárgyalástechnika tréning tematikája

  1. Általános tárgyalástechnikai betekintés
  2. A kiemelt értékesítői számok elérésének módszere, annak technikai megvalósítása 
  3. A tárgyalási folyamat megismerése 
  4. Hatékony nyitás elsajátítása 
  5. Az értékesítés előkészítése, időpont-egyeztetés 
  6. Kérdezési technikák, módszerek elsajátítása 
  7. Kritikus tárgyalási helyzetek kezelése 
  8. A technikai eszközök szerepe 
  9. A meggyőzés pszichológiája 
  10. Érthető szakmai érvelés használata, érveléstechnika 
  11. A gyors prezentáció nehézségei 
  12. Kifogáskezelés 
  13. Zárási technikák 
  14. Utómunkálatok a tárgyalásnál, és azok jelentősége 

Tárgyalástechnika - értékesítés tréningről bővebben:

Kommunikációs készségfejlesztés tréning célja
  • az érdekérvényesítő készség erősítése
  • saját véleményünk képviselete
  • aktív hallgatás és mások véleményének befogadása
  • meggyőzés, érdekeink képviselete
  • win-win kommunikációs helyzetek kialakítása
  • különböző kommunikációs helyzetek sajátosságainak megértése, és a különböző helyzeteknek, illetve partnereknek leginkább megfelelő kommunikációs eszközök alkalmazása
  • nemet mondás elsajátítása
  • konfliktusos helyzetek kezelése asszertív módon
  • agresszív és behódoló technikákon kívüli kommunikációs lehetőségek megismerése és elsajátítása
Értékesítési tréning célja
  • A kiemelt értékesítői számok elérésének módszere, annak technikai megvalósítása
  • A tárgyalási folyamat megismerése
  • Hatékony nyitás elsajátítása
  • Az értékesítés előkészítése, időpont-egyeztetés
  • Kérdezési technikák, módszerek elsajátítása
  • Kritikus tárgyalási helyzetek kezelése
  • A technikai eszközök szerepe
  • A meggyőzés pszichológiája
  • Érthető szakmai érvelés használata, érveléstechnika
  • A gyors prezentáció nehézségei
  • Kifogáskezelés
  • Zárási technikák
  • Utómunkálatok a tárgyalásnál, és azok jelentősége
Személyes hatékonyság tréning célja
  • Megismerkednek a hatásgyakorlási elveivel és azok értékesítési alkalmazásaival
  • Olyan eszközöket, kommunikációs technikákat fednek fel, amik használatával valóban másként fognak reagálni az emberek kéréseinkre, ajánlatainkra.
  • Képesek lesznek arra, hogy a 6 alapelv szerint alakítsák át ajánlataikat, írásbeli és szóbeli kommunikációjukat;
  • A DISC viselkedéstipológia segítségével mélyül értékesítői önismeretük, könnyebben tudják magukat motiválni nehezebb helyzetekben is
  • Képet kapnak kulcs ügyfeleik főbb viselkedéséről és ezekhez tudatos értékesítési kommunikációt tudnak rendelni az értékesítés különböző fázisaiban
Meggyőzéstechnika tréning célja

Megérti a partnerei kommunikációját és azt, hogy hogyan látják Önt mások.

Belehelyezkedve partnerei helyzetébe, könnyebben tud majd velük bizalmat építeni.

A spontán kommunikációt segítő technikákkal gyorsabban tud majd reagálni váratlan helyzetekre.

A tréningtematika képzésként egyéni program keretén belül is igénybe vehető.

Az értékesítési tréning ára és kapcsolatfelvétel

A képzés ideje: 5 x 8 óra.

Az értékesítési folyamatok támogatását szolgáló tréning díjszabása projekt és igényfüggő. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal a fenti űrlap kitöltése által. Ezt követően munkatársunk felméri céljait, és a legoptimálisabb javaslatot állítja össze Önnek.

Engedélyszámok:

Nyilvántartási szám

B/2020/001994

Engedélyszám

E/2021/000036

Engedélyezési szám

E-000742/2014