Tréning és fejlesztés

Tárgyalástechnika, értékesítés tréning

  • Az értékesítés során a tárgyalások kulcsfontosságú szerepet játszanak.
  • Segíti a kapcsolatépítést: a tárgyalástechnika segít az aktív figyelem kialakításában, ezáltal növelve a bizalmat és jó kapcsolatot a potenciális ügyféllel.
  • Rugalmasság és gyors alkalmazkodóképesség: a win-win szituáció kialakítása, az ügyfél igényeihez és elvárásaihoz igazított termék és szolgáltatás bemutatás.

Jelentkezzek ingyenes konzultációnkra

válassz
Melyik megyéből ír nekünk? *
tárgyalástechnika képzés

Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a lehető leginnovatívabb tréningeket biztosítsuk ügyfeleink számára, hogy ezáltal tudjunk hozzájárulni vállalkozásuk sikeréhez. Válaszul a vállalatok egyik legnagyobb kihívására, aktualizáltuk az értékesítés tréning tematikáját. A képzésen résztvevő értékesítők így 6 alapelv szerint képesek lesznek átalakítani ajánlataikat, írásbeli és szóbeli kommunikációjukat.

A program eredményeként a résztvevők:

  • könnyebben felismerik a tárgyaló partner motivációit, 
  • hatékonyan tudják képviselni vállalatuk érdekeit,
  • kifejezni véleményüket nehéz helyzetekben is,
  • proaktív módon képviselni érzéseiket, valamint
  • tárgyalási szituációban képesek magabiztosan és eredményesen kommunikálni.

Továbbá a tréningen résztvevők jobban megismerik önmagukat, képességeiket, erősségeiket éles helyzetekben.

Az online értékesítés az üzleti piac digitalizációja

Az egyre növekvő online értékesítési piac nagy lehetőséget rejt a vállalkozások számára, így fontos, hogy az értékesítők tisztában legyenek a digitális világ lehetőségeivel és kihívásaival. 

A tárgyalástechnika mellett olyan értékesítési technikákat tartalmaz képzésünk, melyen a résztvevők elsajátítják az online értékesítés módszertanát, megtanulják magabiztosan kezelni az online sales folyamatokat, valamint cég specifikusan képessé válnak az üzletkötéshez szükséges eszköztár alkalmazására. 

A minőségi képzés és tanácsadás garanciája fejlődésének

Point icon

Az általunk kínált tréningek nem csupán a tartalmukkal, hanem a tematikájukkal is arra ösztönzik a résztvevőket, hogy merjenek kilépni a megszokott keretekből. A munkaerőhiány, a fluktuáció és a munkáltatói márka építésének nehézségei olyannyira gyakran előkerülő témák, hogy már nem elegendő csak a megszokott megoldásokat alkalmazni. Éppen ezért kiemelten fontos, hogy trénereink széles módszertani eszköztárral rendelkeznek!

Point icon

Ennek köszönhetően a képzés résztvevői nemcsak lekövetői hanem megalkotói az üzleti világ forradalmi innovációinak. A tárgyalástechnika és az értékesítési tréningek is szerves részét képezik a programjainknak, így a résztvevők a legmodernebb eszközöket és technikákat sajátíthatják el, hogy a változó piaci környezetben is sikerrel járjanak.

Az előzetes igényfelmérésnek-helyzetfeltárásnak köszönhetően nincs két egyforma megvalósulás, így valóban egyedi és cég specifikált minden tréningünk. 

Egy tárgyalási folyamat során a cégek gyakran versenyben állnak más vállalatokkal. Ilyenkor a jobb tárgyalási stratégiák és technikák birtokában lévő cég értékesítője tud előnyt szerezni a versenytársakkal szemben.

A tárgyalástechnikákat magába foglaló értékesítési tréning célja, hogy felkészítse a résztvevőit a potenciális kliensekkel folytatott szakmai megbeszélésekre.

A tárgyalási technikák fejlesztése lehetővé teszi, hogy a cégek képviselői hatékonyabban közöljék üzleti céljaikat, meggyőzőbb érveket használjanak, és jobban tudják kezelni az esetleges konfliktusokat.

A B2B értékesítés részét képező érveléstechnikák, a logikai érvelés és a megfelelő kommunikáció segítségével a vállalatok képviselői meggyőző érveket tudnak felmutatni a tárgyalópartnerükkel szemben. A tárgyalástechnika eredményességét bizonyítja, hogy a folyamat végén az értékesítő a legjobb megállapodás üzletkötőjévé válhat.

Az értékesítési tréning előnyei:

  • segítik az üzleti célok elérését, 
  • javítják a vevői elégedettséget,
  • hozzájárulnak a cégek jobb üzleti megállapodásaihoz, és 
  • segítik a bevételek gyarapodását.

A tréning nem csak egy eszköz. Tanácsadásunkkal eredményre vezetjük sales folyamatait!

A tárgyalástechnika tréning tematikája

  1. Általános tárgyalástechnikai betekintés
  2. A kiemelt értékesítői számok elérésének módszere, annak technikai megvalósítása 
  3. A tárgyalási folyamat megismerése 
  4. Hatékony nyitás elsajátítása 
  5. Az értékesítés előkészítése, időpont-egyeztetés 
  6. Kérdezési technikák, módszerek elsajátítása 
  7. Kritikus tárgyalási helyzetek kezelése 
  8. A technikai eszközök szerepe 
  9. A meggyőzés pszichológiája 
  10. Érthető szakmai érvelés használata, érveléstechnika 
  11. A gyors prezentáció nehézségei 
  12. Kifogáskezelés 
  13. Zárási technikák 
  14. Utómunkálatok a tárgyalásnál, és azok jelentősége 

Tárgyalástechnika - értékesítés tréningről bővebben:

Kommunikációs készségfejlesztés tréning célja
  • az érdekérvényesítő készség erősítése
  • saját véleményünk képviselete
  • aktív hallgatás és mások véleményének befogadása
  • meggyőzés, érdekeink képviselete
  • win-win kommunikációs helyzetek kialakítása
  • különböző kommunikációs helyzetek sajátosságainak megértése, és a különböző helyzeteknek, illetve partnereknek leginkább megfelelő kommunikációs eszközök alkalmazása
  • nemet mondás elsajátítása
  • konfliktusos helyzetek kezelése asszertív módon
  • agresszív és behódoló technikákon kívüli kommunikációs lehetőségek megismerése és elsajátítása
Értékesítési tréning célja
  • A kiemelt értékesítői számok elérésének módszere, annak technikai megvalósítása
  • A tárgyalási folyamat megismerése
  • Hatékony nyitás elsajátítása
  • Az értékesítés előkészítése, időpont-egyeztetés
  • Kérdezési technikák, módszerek elsajátítása
  • Kritikus tárgyalási helyzetek kezelése
  • A technikai eszközök szerepe
  • A meggyőzés pszichológiája
  • Érthető szakmai érvelés használata, érveléstechnika
  • A gyors prezentáció nehézségei
  • Kifogáskezelés
  • Zárási technikák
  • Utómunkálatok a tárgyalásnál, és azok jelentősége
Személyes hatékonyság tréning célja
  • Megismerkednek a hatásgyakorlási elveivel és azok értékesítési alkalmazásaival
  • Olyan eszközöket, kommunikációs technikákat fednek fel, amik használatával valóban másként fognak reagálni az emberek kéréseinkre, ajánlatainkra.
  • Képesek lesznek arra, hogy a 6 alapelv szerint alakítsák át ajánlataikat, írásbeli és szóbeli kommunikációjukat;
  • A DISC viselkedéstipológia segítségével mélyül értékesítői önismeretük, könnyebben tudják magukat motiválni nehezebb helyzetekben is
  • Képet kapnak kulcs ügyfeleik főbb viselkedéséről és ezekhez tudatos értékesítési kommunikációt tudnak rendelni az értékesítés különböző fázisaiban
Meggyőzéstechnika tréning célja

Megérti a partnerei kommunikációját és azt, hogy hogyan látják Önt mások.

Belehelyezkedve partnerei helyzetébe, könnyebben tud majd velük bizalmat építeni.

A spontán kommunikációt segítő technikákkal gyorsabban tud majd reagálni váratlan helyzetekre.

A tréningtematika képzésként egyéni program keretén belül is igénybe vehető.

Az értékesítési tréning ára és kapcsolatfelvétel

A képzés ideje: 5 x 8 óra.

Az értékesítési folyamatok támogatását szolgáló tréning díjszabása projekt és igényfüggő. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal a fenti űrlap kitöltése által. Ezt követően munkatársunk felméri céljait, és a legoptimálisabb javaslatot állítja össze Önnek.

Engedélyszámok:

Nyilvántartási szám

B/2020/001994

Engedélyszám

E/2021/000036

Engedélyezési szám

E-000742/2014