Tárgyalástechnika, értékesítés tréning
- Az értékesítés során a tárgyalások kulcsfontosságú szerepet játszanak.
- Segíti a kapcsolatépítést: a tárgyalástechnika segít az aktív figyelem kialakításában, ezáltal növelve a bizalmat és jó kapcsolatot a potenciális ügyféllel.
- Rugalmasság és gyors alkalmazkodóképesség: a win-win szituáció kialakítása, az ügyfél igényeihez és elvárásaihoz igazított termék és szolgáltatás bemutatás.
Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a lehető leginnovatívabb tréningeket biztosítsuk ügyfeleink számára, hogy ezáltal tudjunk hozzájárulni vállalkozásuk sikeréhez. Válaszul a vállalatok egyik legnagyobb kihívására, aktualizáltuk az értékesítés tréning tematikáját. A képzésen résztvevő értékesítők így 6 alapelv szerint képesek lesznek átalakítani ajánlataikat, írásbeli és szóbeli kommunikációjukat.
A program eredményeként a résztvevők:
- könnyebben felismerik a tárgyaló partner motivációit,
- hatékonyan tudják képviselni vállalatuk érdekeit,
- kifejezni véleményüket nehéz helyzetekben is,
- proaktív módon képviselni érzéseiket, valamint
- tárgyalási szituációban képesek magabiztosan és eredményesen kommunikálni.
Továbbá a tréningen résztvevők jobban megismerik önmagukat, képességeiket, erősségeiket éles helyzetekben.
Az online értékesítés az üzleti piac digitalizációja
Az egyre növekvő online értékesítési piac nagy lehetőséget rejt a vállalkozások számára, így fontos, hogy az értékesítők tisztában legyenek a digitális világ lehetőségeivel és kihívásaival.
A tárgyalástechnika mellett olyan értékesítési technikákat tartalmaz képzésünk, melyen a résztvevők elsajátítják az online értékesítés módszertanát, megtanulják magabiztosan kezelni az online sales folyamatokat, valamint cég specifikusan képessé válnak az üzletkötéshez szükséges eszköztár alkalmazására.
Az előzetes igényfelmérésnek-helyzetfeltárásnak köszönhetően nincs két egyforma megvalósulás, így valóban egyedi és cég specifikált minden tréningünk.
Egy tárgyalási folyamat során a cégek gyakran versenyben állnak más vállalatokkal. Ilyenkor a jobb tárgyalási stratégiák és technikák birtokában lévő cég értékesítője tud előnyt szerezni a versenytársakkal szemben.
A tárgyalástechnikákat magába foglaló értékesítési tréning célja, hogy felkészítse a résztvevőit a potenciális kliensekkel folytatott szakmai megbeszélésekre.
A tárgyalási technikák fejlesztése lehetővé teszi, hogy a cégek képviselői hatékonyabban közöljék üzleti céljaikat, meggyőzőbb érveket használjanak, és jobban tudják kezelni az esetleges konfliktusokat.
A B2B értékesítés részét képező érveléstechnikák, a logikai érvelés és a megfelelő kommunikáció segítségével a vállalatok képviselői meggyőző érveket tudnak felmutatni a tárgyalópartnerükkel szemben. A tárgyalástechnika eredményességét bizonyítja, hogy a folyamat végén az értékesítő a legjobb megállapodás üzletkötőjévé válhat.
Az értékesítési tréning előnyei:
- segítik az üzleti célok elérését,
- javítják a vevői elégedettséget,
- hozzájárulnak a cégek jobb üzleti megállapodásaihoz, és
- segítik a bevételek gyarapodását.
A tréning nem csak egy eszköz. Tanácsadásunkkal eredményre vezetjük sales folyamatait!
A tárgyalástechnika tréning tematikája
- Általános tárgyalástechnikai betekintés
- A kiemelt értékesítői számok elérésének módszere, annak technikai megvalósítása
- A tárgyalási folyamat megismerése
- Hatékony nyitás elsajátítása
- Az értékesítés előkészítése, időpont-egyeztetés
- Kérdezési technikák, módszerek elsajátítása
- Kritikus tárgyalási helyzetek kezelése
- A technikai eszközök szerepe
- A meggyőzés pszichológiája
- Érthető szakmai érvelés használata, érveléstechnika
- A gyors prezentáció nehézségei
- Kifogáskezelés
- Zárási technikák
- Utómunkálatok a tárgyalásnál, és azok jelentősége
Tárgyalástechnika - értékesítés tréningről bővebben:
Kommunikációs készségfejlesztés tréning célja
- az érdekérvényesítő készség erősítése
- saját véleményünk képviselete
- aktív hallgatás és mások véleményének befogadása
- meggyőzés, érdekeink képviselete
- win-win kommunikációs helyzetek kialakítása
- különböző kommunikációs helyzetek sajátosságainak megértése, és a különböző helyzeteknek, illetve partnereknek leginkább megfelelő kommunikációs eszközök alkalmazása
- nemet mondás elsajátítása
- konfliktusos helyzetek kezelése asszertív módon
- agresszív és behódoló technikákon kívüli kommunikációs lehetőségek megismerése és elsajátítása
Értékesítési tréning célja
- A kiemelt értékesítői számok elérésének módszere, annak technikai megvalósítása
- A tárgyalási folyamat megismerése
- Hatékony nyitás elsajátítása
- Az értékesítés előkészítése, időpont-egyeztetés
- Kérdezési technikák, módszerek elsajátítása
- Kritikus tárgyalási helyzetek kezelése
- A technikai eszközök szerepe
- A meggyőzés pszichológiája
- Érthető szakmai érvelés használata, érveléstechnika
- A gyors prezentáció nehézségei
- Kifogáskezelés
- Zárási technikák
- Utómunkálatok a tárgyalásnál, és azok jelentősége
Személyes hatékonyság tréning célja
- Megismerkednek a hatásgyakorlási elveivel és azok értékesítési alkalmazásaival
- Olyan eszközöket, kommunikációs technikákat fednek fel, amik használatával valóban másként fognak reagálni az emberek kéréseinkre, ajánlatainkra.
- Képesek lesznek arra, hogy a 6 alapelv szerint alakítsák át ajánlataikat, írásbeli és szóbeli kommunikációjukat;
- A DISC viselkedéstipológia segítségével mélyül értékesítői önismeretük, könnyebben tudják magukat motiválni nehezebb helyzetekben is
- Képet kapnak kulcs ügyfeleik főbb viselkedéséről és ezekhez tudatos értékesítési kommunikációt tudnak rendelni az értékesítés különböző fázisaiban
Meggyőzéstechnika tréning célja
Megérti a partnerei kommunikációját és azt, hogy hogyan látják Önt mások.
Belehelyezkedve partnerei helyzetébe, könnyebben tud majd velük bizalmat építeni.
A spontán kommunikációt segítő technikákkal gyorsabban tud majd reagálni váratlan helyzetekre.
A tréningtematika képzésként egyéni program keretén belül is igénybe vehető.
Az értékesítési tréning ára és kapcsolatfelvétel
A képzés ideje: 5 x 8 óra.
Az értékesítési folyamatok támogatását szolgáló tréning díjszabása projekt és igényfüggő. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot munkatársunkkal a fenti űrlap kitöltése által. Ezt követően munkatársunk felméri céljait, és a legoptimálisabb javaslatot állítja össze Önnek.
Engedélyszámok:
Nyilvántartási szám
B/2020/001994
Engedélyszám
E/2021/000036
Engedélyezési szám
E-000742/2014