Összes bejegyzés

Munkahelyi kommunikáció: hogy lehet sikeres?

Kommunikáció munkában

A munkahelyi kommunikáció sikerességének kulcsa

Hogyan kommunikálj a munkahelyeden?

Sokan aggódnak, hogy a munkatársaik vagy a főnökeik jól értik-e őket a munkahelyi kommunikáció során. A legfontosabb tanácsunk: beszélj, kérdezz, és ha szükséged van valamire, kérdezz rá udvariasan. 

Károly sikersztorija a hatékony kommunikációról

Károly három éve dolgozik egy húsüzemben. Kemény munkát végez, mert nehéz bárdokkal és késekkel kell feldarabolnia a szalagra érkező csontos húst. A főnökei megbecsülik, mert három éve kitartóan jár munkába. Pedig a hideg csarnokban dolgozni nem éppen könnyű feladat. Károlynak tavaly az is megnehezítette a dolgát, hogy el kellett költöznie a húsüzemtől tíz percre levő kis lakásából. Az idősödő szülei már nem tudják úgy rendben tartani a kertet, mint azelőtt, ezért Károly úgy döntött, visszaköltözik a faluba. Nagyon aggódott, hogy távolsági busszal be tud-e majd járni, és egy jeges-latyakos időszakban többször el is késett a munkából. 

A sikeres kommunikáció alapja az őszinteség

A projektvezetőnk végül megelégelte ezt, és kérdőre vonta, mi a baj. Ekkor derült ki, hogy Károly a hosszú és bonyolult utazás miatt késett el. Az is ekkor vált világossá, hogy egyébként van céges buszjárat a falu határából. Ez valahogy eddig elkerülte Károly figyelmét, de még időben érkezett a segítség. Ez a beszélgetés pedig sok időt és idegeskedést takarított meg neki. 

10

Küldj egy tapsot ha tetszett

10