Állások Kecskemét,dobó krt

Adminisztrátor állás állások Kecskemét,dobó krt

Végzettség
Munkatapasztalat
 

Szűkítsd a találatokat

Válassz
Végzettség
Válassz
Munkatapasztalat
Válassz
Nyelvismeret

1 állásajánlat

Értékesítő (HR szolgáltatási terület)

Bács-Kiskun Magyarország

HR szolgáltatási szegmensben működő, sokszínű, országos irodahálózattal rendelkező vállalatunk keresi új ÉRTÉKESÍTŐ csapattagját kecskeméti lokációval!

Értékesítés/sales , HR , adminisztrátor állás

Állások Adminisztrátor állás kategóriában

Ha precíz vagy, és jól bánsz a számítógépekkel, akkor itt a helyed az adminisztratív feladatokat ellátó munkakörben.

Adminisztrátor állás állás előnyei

1. Sokoldalú és változatos adminisztratív feladatok ellátása.

2. Alapvető irodai szoftverek és rendszerek ismeretének lehetősége.

Elvárások Adminisztrátor állás esetén

1. Jó problémamegoldó képesség és hatékony időgazdálkodás.

2. Rugalmasság és képesség azonnali reagálásra az irodai kihívásokra.