Vissza

Ügyfélkapcsolati asszisztens

Munkavégzés helye

Budapest Budapest

Adminisztráció/ügyintézés, Asszisztencia/irodai munka, Ügyfélszolgálat/szervíz

Minimum végzettség
Középiskola
Elvárt tapasztalat
2 év

Találd meg új Ügyfélkapcsolati asszisztens állásodat Budapesten!

Ügyfélkapcsolati asszisztens kollégát keresünk partnercégünkhöz

Egy fiatalos lendületű, családias légkörű céghez, 8 órás munkakörbe a XVI. kerületbe.

A cég uszodai vegyszeradagoló berendezések, szivattyúk forgalmazásával, karbantartásával és egyéb uszodatechnikai eszközök értékesítésével foglalkozik.


Feladatok:


Partnerek nyilvántartása

- beszállító partnerek adatainak rögzítése, frissítése a vállalatirányítási rendszerben

- beszállítóktól érkező információk (árlisták, tájékoztatók, katalógusok) elmentése a mapparendszerbe

Kimenő árajánlatkérések

- beszállítói partnerektől árajánlatok, termékinformációk bekérése (általában értékesítő kollégától

érkező megkeresés alapján)

- kiküldött árajánlatok nyomon követése, az ár megszerzése

- beérkező ár alapján eladási ár kalkuláció az ügyvezetővel történt egyeztetést követően

- ajánlati ár megküldése az értékesítő kollégának

Szállítói megrendelések

- megrendelések előkészítése

- megrendelendők egyeztetése felettessel

- megrendelések felvitele a vállalatirányítási rendszerbe

- megrendelések kiküldése

- kiküldött megrendelések nyomonkövetése, figyelése

- esetlegesen szükséges díjbekérők utalásának intézése pénzüggyel, utalási igazolások továbbítása

beszállító felé

- szükség esetén beszállítás megszervezése (futárszolgálattal)

- várható beérkezési dátum meghatározása, beérkezés dátumának becslése (tapasztalatok

gyűjtése és rendszerezése)

Szállítói megrendelésekhez, bevételezésekhez tartozó számlák, szállítólevelek:

- tartalmi ellenőrzése a megrendelés alapján

- szkennelése, elmentése a mapparendszerbe

- iktatása a vállalatirányítási rendszerben

Bevételezés

- bevételezések előkészítése Excel táblázatban

- a beérkező áru átvétele, betárolásának intézése

- bevételezés a vállalatirányítási rendszerben

- beérkezésről tájékoztatás küldése a kollégák felé

Termékekhez tartozó feladatok

- új termékek/cikkek rögzítése a vállalatirányítási rendszerben

- új termékek/cikkek beszerzési árának előkészítése, jóváhagyatása, a vállalatirányítási rendszerben

- leltárívek rögzítése a vállalatirányítási rendszerben

Idegen nyelvű feladatok

- külföldi levelezések fordítása

- tolmácsolási segítség online és személyes tárgyalásokon

- bejövő külföldi marketinganyagok, szórólapok, prospektusok, gépkönyvek fordítása

Milyen az ideális jelölt?

- megbízható angol nyelvtudással rendelkezik szóban és írásban is

- kifogástalanul kommunikál szóban és írásban, valamint rutinosan, gyakorlottan használja a számítógépet

- vakon vagy nagyon gyorsan tud gépelni

- felhasználói szinten ismeri az MS Office programokat

- strukturáltan gondolkodik, összetett, több lépésből álló feladatokat is képes végig gondolni és elvégezni

- nem okoz problémát számára új szakterületek és új szoftverek megismerése, megtanulása 

- képes folyamatokban, rendszerekben gondolkodni, felismeri, hogy mi mire lehet hatással

- problémamegoldó képesség, ügyfélközpontú hozzáállás

- nyitott, pozitív, befogadó, mosolygós személyiség


Nem feltétel, de előnynek számít:

- valamilyen vállalatirányítási szoftver ismerete

Amit kínálunk:

- korrekt bérezés

- gyorsan fejlődő cég

- szakmailag elhivatott munkatársak

- stabil, hosszú távú munkalehetőség

- kellemes, barátságos, toleráns munkahelyi légkör

Munkavégzés helye: Budapest, XVI. kerület

Munkavégzés ideje: 8:00-16:30 vagy 8:30-17:00

Munkakezdés ideje: azonnal

Amennyiben felkeltette érdeklődését a lehetőség, várjuk jelentkezését a Jelentkezem gombra kattintva!

Kapcsolattartó

Gerendás Szabolcs

Mail

Itt jelentkezz erre az állásra

 

Nincs még önéletrajzod? Segítünk!