Vissza

HR Menedzser

Munkavégzés helye

Rácalmás Pest Magyarország

HR

Minimum végzettség
Egyetemi B.Sc.
Elvárt tapasztalat
1 év
Szerződés
Teljes munkaidő

Találd meg új HR Menedzser állásodat Pest megyében!

Gumiabroncs gyártással foglalkozó nemzetközi partnerünk csapatába keresünk HR Menedzser munkatársat 

a  HR adminisztráció,bérszámfejtés területére.

Munkakörhöz tartozó feladatok:

  • Vállalati HR szervezés és stratégiai tervezés.(Bérrendszer,kompenzációs rendszer,HR hatékonyság)
  • Személyzeti adatok kontrollingja és bérköltségének tervezése.
  • Bérszámfejtés irányítása és felügyelete.
  • HR szabályzatok és HR policy-k kialakítása
  • Mutatószámok figyelése, eltérés esetén továbbítás a vezető felé.
  • Angol nyelvű prezentációk és belső hirdetmények készítése.

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség (gazdasági vagy HR).
  • Bérszámfejtési ismeretek.
  • Magabiztos EXCEL használat.
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás.

Előny:

  • Multinacionális nagyvállalatnál szerzett releváns tapasztalat
  • SAP HR modul ismerete
  • NEXON ismeret

Amit partnerünk kínál:

  • Megegyezés szerinti alapbér
  • Cafeteria nettó 200.000Ft/év (SZÉP kártya)
  • 16.500Ft étkezési támogatás havonta (SZÉP kártya)
  • Ingyenes céges buszjáratok (Budapestről is)
  • Igény esetén térítésmentes szálláslehetőség saját 3*-os szállón
  • Bejárási támogatás saját gépkocsi esetén: 50Ft/km
  • Home Office lehetőség kizárólag covid idején 
  • Fix munkaidő (08:00 - 16:40, pénteken 15:50, 30 perc ebédidő)


Amennyiben úgy érzed, hogy megfelelsz a követelményeknek, küldd el önéletrajzod, csatolva mellé a bérigényeddel és ezt követően kollégánk felveszi Veled a kapcsolatot.


Kérdés esetén érdeklődj a 06-20/2504684-es telefonszámon, kolleganőnk Ildi szívesen válaszol esetleges kérdéseidre.

Kapcsolattartó

Szőlősi Ildikó

Mail Call

Itt jelentkezz erre az állásra

 

Nincs még önéletrajzod? Segítünk!