Vissza
Adminisztrátor német nyelvtudással
Munkavégzés helye
Találd meg új Adminisztrátor német nyelvtudással állásodat Pest megyében!
Telekommunikációs és számítástechnikai eszközök javításával, karbantartásával foglalkozó partnerünk keresi bővülés miatt új kollégáját ADMINISZTRÁTOR (német B2 nyelvtudással) pozícióba. Szervizszolgáltatásaikat magánügyfelek és vállalati partnerek számára kínálják, amik az egész országban elérhetőek. Fő profiljuk a garanciális és fizetős javítások, valamint az ehhez kapcsolódó logisztikai és adminisztratív folyamatok digitalizálása és optimalizálása. A vállalat egy saját, integrált informatikai platformot is fejlesztett, amely segíti az ügykezelést és hatékonyabbá teszi a szervizfolyamatokat.
A munkavégzés helyszíne: Budaörs
Feladatok
Külföldi partnerek mobileszköz-javításainak pontos adminisztrációja
Ügyfélmegkeresések kezelése német nyelven (szóban, de leginkább írásban)
Az igényelt információk felkutatása a vállalati rendszereben
Kapcsolattartás a technikusokkal
Adatrögzítés, munkalapok kezelése, számlák és garanciák ellenőrzése
Munkaidő:
hétfő-péntek 8:00-16:30
Elvárások
Minimum befejezett középiskolai végzettség (érettségi),
Aktív középfokú (B2) német nyelvtudás – szóban és írásban egyaránt
Magabiztos kommunikáció és ügyfélkezelési készség
Precíz adminisztrációs szemlélet
Előny
Szerviz és/vagy más műszaki területen szerzett ügyfélszolgálati, adminisztrátori tapasztalat
Ajánlat
Fix 8:00–16:30 közötti munkarend hétköznaponként
Tömegközlekedéssel is egyszerűen megközelíthető budaörsi munkahely
Stabil, hosszú távú munkalehetőség
Napi bejelentéssel (EFO) történő bejelentés - közös megfelelés esetén az (EFO) foglalkoztatás után heti 40 órás, bejelentett állás
Bérezés: nettó 2.100 Ft/óra
Heti kifizetés