Vissza

Pénzügyi adminisztrátor

Munkavégzés helye

Budapest Magyarország

Adminisztráció/ügyintézés, Pénzügy/kontrolling

Minimum végzettség
Középiskola
Elvárt tapasztalat
1 év
Szerződés
Teljes munkaidő

Találd meg új Pénzügyi adminisztrátor állásodat Budapesten!

Anyagvizsgálattal és minőségellenőrzéssel foglalkozó nemzetközi partnerünk számára keresünk munkatársat Pénzügyi adminisztrátor pozícióra.


Milyen feladatok várnak?

  • adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása;
  • munkaszerződések, megbízási szerződések ellenőrzése, közreműködés elkészítésükben
  • ügyfelek képviselete meghatalmazás alapján, Adóhatósági ellenőrzéseken, iratbetekintésen, egyeztetéseken
  • meghatározott szakterületen ügyintézési feladatok ellátása, elsősorban a bérszámfejtés területén;
  • az ellátott szakmai terület által meghatározott kapcsolattartási feladatok végzése;
  • általános és adott szakterülethez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése
  • számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; írásbeli dokumentumok szerkesztése;
  • írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása;
  • írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése (pl. beszámolók, előterjesztések, megállapodások, jelentések stb.) leírása (irányító szempontok szerint) és megszerkesztése;
  • iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
  • határidők nyomon követése, betartása;



Szeretnénk, ha az új kolléga az alábbiakkal rendelkezne:

  • érettségi
  • pénzügyi ismeretek, pénzügyi területen szerzett tapasztalat
  • angol középszintű nyelvtudás
  • MS Office magasszintű használata
  • számviteli és adózási ismeretek
  • pontos, precíz és önálló munkavégzés


Nem feltétel, de előny: 

  • áruvizsgálat és/vagy tanúsítással kapcsolatos tapasztalat
  • szakmai angol nyelvtudás
  • egyetemi vagy főiskolai végzettség
  • rendszerszemlélet

Amit a partnerünk kínál:

  • multinacionális környezet
  • tömegközlekedéssel könnyen megközelíthető, modern iroda
  • stabil munkáltató, hosszú távú munkalehetőség
  • családias légkör
  • cafeteria és bérlet támogatás
  • aktív angol nyelvhasználati lehetőség

Munkavégzés helye: Budapest 1146


Munkaidő: Hétfőtől - Péntekig (8:00 - 16:00)

Amennyiben érdekli a lehetőség, várjuk jelentkezését fényképes önéletrajz csatolásával a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Kapcsolattartó

Gerendás Szabolcs

Mail Call

Itt jelentkezz erre az állásra

 

Nincs még önéletrajzod? Segítünk!