Vissza

HR kompenzációs munkatárs

Munkavégzés helye

Pécs Baranya Magyarország

Adminisztráció/ügyintézés, Asszisztencia/irodai munka, Humánerőforrás/tanácsadás, HR

Minimum végzettség
Középiskola
Elvárt tapasztalat
1 év
Szerződés
Teljes munkaidő

Csatlakozz energiaszolgáltatásban piacvezető megbízónkhoz, Pécs egyik legnagyobb multinacionális vállalatához keressük új kollégánkat. Ha adminisztrációs területen szeretnéd kamatoztatni a tapasztalataidat, akkor itt egy új munkakörrel, és kivételes karrierlehetőséggel is segítheted a jövődet!


Mi lesz a feladatom:

  • Béren kívüli juttatásokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok

  • Kedvezményes villamos energiavételezéssel kapcsolatos adminisztratív ügyintézés.

  • Törzsadatok naprakészen tartása, változások kezelése a HR rendszerekben.

  • Költségtérítések adminisztrációja.

  • Munkaviszonnyal kapcsolatos igazolások kiállítása.

  • Iratanyagok rendszerzése, iktatása.

  • Együttműködés a HR szervezet szereplőivel a kialakított folyamatok mentén.

A munkakör betöltéséhez szükséges:

  • min. középfokú végzettség

  • WINDOWS és MS Office teljes körű magabiztos használata

  • magasszintű, magabiztos Excel felhasználói ismeretek, tömeges adatok kezelése,

  • legalább 2-3 éves munkatapasztalat

Előny:

  • HR vagy Gazdasági szakirányú végezettség

  • SAP ismeret

  • hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat

Amit ajánlunk:

  • nemzetközi cég

  • modern irodai körülmények

  • stabil vállalati háttér

  • határozott idejű munkaszerződés 2023.01.31-ig

  • heti 40 órás munkavégzés

  • cafeteria a munkába állás első napjától

  • motivációs juttatás


Az önéletrajzokat a 40598abb@hr.viapan.hu e-mail címre várom. Kérdés esetén érdeklődj a 06-20/483-9824-es telefonszámon, kollégánk szívesen válaszol esetleges kérdéseidre.

Kapcsolattartó

Kovács Andor

Mail Call

06 20 483 9824

kovacs.andor@viapan.hu

Itt jelentkezz erre az állásra

 

Nincs még önéletrajzod? Segítünk!