Vissza

HR generalista

Munkavégzés helye

Kecskemét Bács-Kiskun

HR

Minimum végzettség
Egyetemi B.Sc.
Elvárt tapasztalat
2 év

Biztonság-stabilitás-fejlődés-kiszámíthatóság, ezeket keresed a jelenlegi élethelyzetedben?

Mindemellett fontos számodra a jó csapat-összetartás-támogatás-megbecsülés?

Angolul kiválóan kommunikálsz és az Excelt is magabiztosan kezeled?

Akkor élelmiszeripari Partnerünk bővülő HR osztálya TÉGED keres!


Milyen feladatokra számíthatsz?

  • Toborzási- és kiválasztási projektek teljes körű irányítása, új kollégák beléptetése, beilleszkedésük segítése
  • Oktatásokkal, tréningekkel kapcsolatos ügyintézés
  • A teljesítményértékelési rendszer működtetése
  • Bérszámfejtés támogatása
  • Partnerekkel, munkavállalókkal, szolgáltatókkal való kapcsolattartás
  • HR rendszerek működtetése, riportok, elemzések készítése
  • Munkavédelemmel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
  • HR folyamatok és belső szabályzatok folyamatos fejlesztése
  • Projektekben való aktív közreműködés, rendezvények szervezése, social media jelenlét koordinálása

Mi szükséges a pozíció betöltéséhez?

  • Felsőfokú végzettség
  • Aktív, tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Legalább 2 éves releváns szakmai tapasztalat
  • Haladó szintű Excel tudás
  • Felelősségteljes, önálló munkavégzés, proaktivitás

Amit a munkádért cserébe nyújtani tudunk:

  • Stabil, hosszú távú munkahelyet (élelmiszeripar=kiszámíthatóság, stabilitás, tervezhetőség)
  • Versenyképes alapbért
  • Évente elérhető plusz 2 havi havi bónuszt (egyéni teljesítmény és vállalati eredmény alapján)
  • Utazás támogatást
  • Havi nettó 20.500 Forintos étkezési hozzájárulást
  • Rugalmas munkarendet

Amennyiben érdekel a lehetőség, küldd el szakmai önéletrajzodat a zoller.bernadett@viapan.hu vagy a 49e4e94f@hr.viapan.hu email címre és tájékoztatlak a részletekről!

Kapcsolattartó

Zoller Bernadett

Mail Call

+36202199087

zoller.bernadett@viapan.hu

Itt jelentkezz erre az állásra

 

Nincs még önéletrajzod? Segítünk!