Vissza

Adminisztratív munkatárs

Munkavégzés helye

Budapest Magyarország

Adminisztráció/ügyintézés, Asszisztencia/irodai munka

Szerződés
Nyugdíjas munka

Találd meg új Adminisztratív munkatárs állásodat Budapesten!

Feladatok:

  • általános adminisztráció (adatrögzítés, levelezés kezelése)
  • iroda rendjének és felszerelésének biztosítása
  • szervezésben történő segítségnyújtás
  • postázás

Munkaidő:

  • hétköznapokon
  • napi 4 óra

Elvárások:

  • MS Office rendszerek felhasználói szintű kezelése (Word, Excel, Teams, Sharepoint)
  • releváns szakmai tapasztalat
  • öregségi nyugdíj megléte és aktív tagság szövetkezetünknél

Bér: bruttó 2000 Ft/óra

Jelentkezését követően kollégánk felkeresi Önt megadott elérhetőségein.

Kapcsolattartó

Lázár Katalin

Mail Call

Itt jelentkezz erre az állásra

 

Nincs még önéletrajzod? Segítünk!