Vissza

Back Office munkatárs

Munkavégzés helye

Budapest Budapest Magyarország

Adminisztráció/ügyintézés, back office állás

Minimum végzettség
Egyetemi B.Sc.
Elvárt tapasztalat
Pályakezdő
Szerződés
Teljes munkaidő

Találd meg új Back Office munkatárs állásodat Budapesten!

Jövőálló vezető energetikai szolgáltató partnerünk részére keresünk Back Office munkatársat részben Home Office lehetőséggel!


Feladataid lesznek:

  • Zárási folyamathoz szükséges adatok biztosítása
  • Társterületek által kötött energiakereskedelmi ügyletek ellenőrzése
  • Energiabeszerzési számlák kezelése és ellenőrzése
  • Kimenő számlák elkészítése
  • Nem energiajellegű, de beszerzést érintő számlák kezelése és ellenőrzése
  • Adatszolgáltatási kötelezettségek maradéktalan teljesítésének felügyelete
  • ICS, audit koordináció
  • Beszerzési területet érintő szerződések nyomon követése
  • Együttműködés az Treasury szervezetével cash-flow menedzsment témában
  • Külső és belső adatszolgáltatások készítése
  • Szerződések naprakésszé tétele és tartása az egyéb szakterületekkel közösen



Téged keresünk, ha:

  • Rendelkezel felsőfokú végzettséggel, gazdasági vagy műszaki területen
  • Windows és MS Office, SAP modulok használatában szereztél tapasztalatot
  • Írásban magabiztosan kommunikálsz angol nyelven
  • Csapatjátékos vagy
  • Pályakezdők jelentkezését is várjuk!


Nem feltétel, de előny:

  • Felsőfokú angol nyelvtudás
  • Releváns szakmai tapasztalat

Amivel a partnerünk meghálálja a munkádat:

  • Részben Home Office lehetőséggel 
  • Cafetériával, már a belépés napjától
  • Éves prémiummal
  • Egészségbiztositással
  • Stabil, hosszútávú munkalehetőséggel 

Munkavégzés helye: 1117 Budapest

Munkaidő: Hétfőtől - Péntekig (kezdés: 8:00 - 9:00 óra között)

Amennyiben úgy érzed, hogy Téged keresünk, akkor várjuk jelentkezésedet a "Jelentkezem" gombra kattintva. 

Kapcsolattartó

Slajchó Adél

Mail

Itt jelentkezz erre az állásra

 

Nincs még önéletrajzod? Segítünk!